Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wszczęcie postępowania zmierzającego do zastosowania obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu - druk do pobrania
Opłaty:
Bez opłat.
Ulgi:
Nie stosuje się.
Miejsce złożenia dokumentów:
- Urząd Miejski w Śremie, Zespół Obsługi Klienta pokój nr 1 (parter), Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem
- Straż Miejska w Śremie, pokój nr 7 (parter), ul. A.Mickiewicza 10, 63-100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
- do 21 dni wezwanie na Komisję
Komórka odpowiedzialna:
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Śremie
Przewodniczący Komisji – Marian Goliński - tel. 61 88 55 131
Sekretarz Komisji – Katarzyna Sarnecka – tel. 61 88 55 132
kontakt e-mail: gkrpa@srem.pl
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania.
Dodatkowe informacje:
- Zarządzenie Nr 29/2024 Burmistrza Śremu z dnia 6 marca 2024 r. w sprawie powołania, składu i zasad Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- Procedura postępowania z osobą zgłoszoną do Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych z dnia 20 marca 2024 r.
- Terminy posiedzeń Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Śremie w 2024r.