Rozpatrywanie skarg
Rozpatrywanie skarg
Wymagane dokumenty :
Skargę można wnieść ustnie lub na indywidualny wniosek.
Opłaty :
Bez opłat
Ulgi :
Nie stosuje się.
Miejsce złożenia :
Kancelaria Urzędu Miejskiego w Śremie – Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01 (parter),
Pl. 20 Października 1,
63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy :
- do 30 dni
Komórka odpowiedzialna :
1. Burmistrz jeżeli skarga dotyczy pracownika Urzędu Miejskiego.
2. Przewodniczący Rady Miejskiej jeżeli skarga dotyczy Burmistrza lub kierownika gminnej jednostki organizacyjnej.
Tryb odwoławczy :
Nie ma zastosowania.
Dodatkowe informacje :
W przypadku złożenia skargi na pracownika Urzędu Miejskiego Burmistrza może powierzyć rozpatrzenie skargi Naczelnikowi Pionu, Skarbnikowi Gminy, Sekretarzowi Gminy lub Zastępcom Burmistrza.