Patronat Burmistrza Śremu
Wymagane dokumenty:
Wniosek o patronat Burmistrza Śremu - druk do pobrania
Opłaty:
Bez opłat.
Ulgi: Nie stosuje się.
Miejsce złożenia dokumentów:
Zespół Obsługi Klienta
Urząd Miejski w Śremie, pok. nr 1
Pl. 20 Października 1, 63 – 100 Śrem
Komórka odpowiedzialna:
Zespół Promocji i Komunikacji Społecznej
Pion Komunikacji Społecznej i Informatyzacji Urzędu Miejskiego w Śremie
tel. 61 28 47 116
Tryb odwoławczy :
Nie ma zastosowania.
Dodatkowe informacje - zasady nadawania patronatu Burmistrza Śremu
- Burmistrz Śremu obejmuje patronatem przedsięwzięcia o szczególnym znaczeniu dla gminy w zakresie promocji kultury, sportu, turystyki, edukacji, zdrowia oraz wszelkich działań mających wpływ na rozwój aktywności gospodarczej, ochrony środowiska oraz rozwoju inicjatyw służących integracji społeczności lokalnej.
- Przedsięwzięcia powinny mieć zasięg lokalny, regionalny, ogólnopolski lub międzynarodowy.
- Obowiązujący wzór wniosku o patronat znajduje się w BIP dostępnym ze strony www.srem.pl oraz w Zespole Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Śremie.
- Z wnioskiem o przyznanie patronatu występuje organizator przedsięwzięcia.
- Do wniosku należy dołączyć program przedsięwzięcia, a w przypadku organizowania konkursu - jego regulamin.
- Wniosek o patronat wraz z załącznikami powinien zostać złożony najpóźniej miesiąc przed planowanym rozpoczęciem przedsięwzięcia.
- Informacja o objęciu przedsięwzięcia przekazana zostanie w formie pisemnej do organizatora oraz umieszczona na stronie srem.pl, w dziale "Dla mieszkańca".
- Odmowa patronatu nie wymaga żadnego uzasadnienia.
- W przypadku przyznania patronatu, organizator przedsięwzięcia jest zobowiązany do umieszczenia w materiałach informacyjno-promocyjnych związanych z tym wydarzeniem informacji o patronacie oraz logo Śremu. Przed wydrukiem wszelkich materiałów z logo Śremu należy uzyskać akceptację użycia logo i zatwierdzenie projektu w Zespole Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Śremie.
- Wnioskodawca zobowiązany jest do przedłożenia w Zespole Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Śremie sprawozdania z realizacji projektu w ciągu 7 dni od daty zakończenia przedsięwzięcia. Niezłożenie sprawozdania może skutkować odmową w przypadku ponownego ubiegania się patronat.
- Patronat Burmistrza Śremu ma charakter honorowy i nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego i organizacyjnego.
- Objęcie wydarzenia patronatem przez Burmistrza Śremu nie zwalnia organizatorów z obowiązku ubiegania się o wymagane zezwolenia w Urzędzie Miejskim w Śremie lub innych jednostkach/podmiotach na realizację przedsięwzięcia (wg obowiązujących przepisów) oraz nie stanowi argumentu na drodze ich uzyskania.
- Wniosek o patronat wraz z załącznikami powinien zostać złożony najpóźniej 30 dni przed planowanym rozpoczęciem przedsięwzięcia
Wytworzył:
Udostępnił:
Wartecki Adrian
(2011-02-21 12:00:48)
Ostatnio
zmodyfikował:
Projs Julia
(2022-01-03 13:10:22)