Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wszczęcie postępowania zmierzającego do zastosowania obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu - druk do pobrania

Opłaty:

Bez opłat.

Ulgi:

Nie stosuje się.

 

Miejsce złożenia dokumentów:

  1. Urząd Miejski w Śremie, Zespół Obsługi Klienta pokój nr 1 (parter), Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem
  2. Straż Miejska w Śremie, pokój nr 7 (parter), ul. A.Mickiewicza 10, 63-100 Śrem

 

Termin załatwienia sprawy:

- do 21 dni wezwanie na Komisję

 

Komórka odpowiedzialna:

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Śremie 
  
Przewodniczący Komisji – Marian Goliński - tel. 61 88 55 131
Sekretarz Komisji – Katarzyna Sarnecka – tel. 61 88 55 132

 

Tryb odwoławczy:

Nie ma zastosowania.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Zarządzenie Nr 29/2024 Burmistrza Śremu z dnia 6 marca 2024 r. w sprawie powołania, składu i zasad Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  2. Procedura postępowania z osobą zgłoszoną do Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych z dnia 20 marca 2024 r. 
  3. Terminy posiedzeń Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Śremie w 2024r. 

 

 

Wytworzył:
Barbara Jabłońska
(2024-02-15)
Udostępnił:
Chrystian Jasiczak
(2005-10-27 11:05:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Projs Julia
(2024-03-25 12:07:53)