Wnioski o przyznanie stypendium Burmistrza Śremu
Stypendium Burmistrza dla uzdolnionych uczniów
w ramach Gminnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży.
Wymagane dokumenty:
* Wniosek o przyznanie Stypendium burmistrza
- wzór wniosku - do pobrania format .doc
- wzór_wniosku - do pobrania format pdf
* Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty:
1) w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium za osiągnięcia w nauce, osiągnięcia sportowe oraz osiągnięcia artystyczne należy dołączyć kopie dokumentów jednoznacznie wskazujących zajęte miejsce oraz zasięg konkursu tzn.:
a) kopię dyplomu lub zaświadczenie wystawione przez organizatora,
b) regulamin konkursu, którego wniosek dotyczy;
2) w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium za najlepszy wynik egzaminu ósmoklasisty do wniosku należy dołączyć kopię zaświadczenia o wyniku egzaminu.
Opłaty za zezwolenia, licencje:
Nie dotyczy
Opłata skarbowa:
Bez opłat
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek składa Dyrektor szkoły,
w terminie do 31 października danego roku do Zespołu Obsługi Klienta, pokój nr 01,
ul. Plac 20 Października 1, 63 - 100 Śrem.
Termin załatwienia sprawy:
Stypendia przyznawane są raz w roku, w terminie do końca listopada za wybitne osiągnięcia uczniów uzyskane w roku szkolnym poprzedzającym rok jego udzielenia.
Komórka odpowiedzialna:
Pion Edukacji i Usług Społecznych
Zespół Edukacji pokój nr 02
tel. 61 28 47 143 lub 61 88 55 143
Tryb odwoławczy:
Brak
Podstawa prawna:
Obwieszczenie nr 15/XVI/2025 Rady Miejskiej w Śremie
Dodatkowe informacje:
* z wnioskiem o przyznanie stypendium może wystąpić dyrektor szkoły, po uzyskaniu pozytywnej opinii rady pedagogicznej,
* wnioski niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.