Wnioski o przyznanie stypendium Burmistrza Śremu
składane przez dyrektora szkoły
1. Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Śremu
2. Wykaz zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, ustalony przez Wielkopolskiego Kuratora Oświaty
Opłaty za zezwolenia, licencje:
Nie dotyczy
Opłata skarbowa:
Bez opłat
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek składa Dyrektor Szkoły Podstawowej w terminie do końca października roku, następującego po roku szkolnym, w którym zostały spełnione warunki do otrzymania stypendium
Urząd Miejski w Śremie,
Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01
ul. Plac 20 Października 1
63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
Stypendia przyznawane są raz w roku, w terminie do końca listopada za wybitne osiągnięcia uczniów uzyskane w roku szkolnym poprzedzającym rok jego udzielenia.
Komórka odpowiedzialna:
Pion Edukacji i Usług Społecznych
Zespół Edukacji
tel. 61 28 47 168
Tryb odwoławczy:
Brak
Podstawy prawne:
Uchwała Nr 605_LII_2024 z dnia 11 kwietnia 2024 r_ w sprawie szczegółowych warunków przyznawania Stypendium Burmistrza