Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wymagane dokumenty:
  1. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia:

druk do pobrania .pdf

druk do pobrania .doc

 

  1. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej, jeśli wymagana.

 

Opłata skarbowa: 

Z chwilą złożenia wniosku pobiera się opłatę skarbową w wysokości 17 zł. Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego. Zwalnia się od opłaty skarbowej jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego.

 

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Śremie

Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01 

ul. Plac 20 Października 1

63 – 100 Śrem

 

Termin załatwienia sprawy:

Nie później niż w ciągu 7 dni.

 

Komórka odpowiedzialna:

Pion Gospodarowania Przestrzenią i Środowiskiem
Zespół Planowania Przestrzennego, pokój nr 34
tel. 61 28 47 181

tel. 61 28 47 107

Tryb odwoławczy:

Nie ma zastosowania.

 

Dodatkowe informacje:

Zaświadczenie wydawane jest w przypadku, gdy dla terenu, na którym zlokalizowany jest obiekt budowlany, obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

O wydanie zaświadczenia może wystąpić osoba fizyczna lub osoba prawna.

Zaświadczenie dołącza się do zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części organowi administracji architektoniczno-budowlanej, stosownie do art. 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.

 
Wytworzył:
Katarzyna Bednarowicz
(2023-03-24)
Udostępnił:
Projs Julia
(2019-08-23 12:13:14)
Ostatnio zmodyfikował:
Zadrożna Agnieszka
(2025-10-24 09:21:21)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki