Uzgodnienia pod względem drogowym lokalizacji INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami, obiektów budowlanych i reklam w pasach drogowych dróg w zarządzie gminy Śrem
Wymagane dokumenty: 
Wypełniony druk wniosku wraz z załącznikami wymienionymi na druku - do pobrania
Opłaty:
- 17,00 zł za pełnomocnictwo w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika w imieniu właściciela lub inwestora.
 - W przypadku wydania decyzji odmownej opłata skarbowa - 17,00 zł za potwierdzenie ostateczności lub prawomocności decyzji - druk do pobrania
 
Ulgi:
Zwolnienie z opłaty skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów :
Kancelaria Urzędu Miejskiego w Śremie 
Zespół Obsługi Klienta pokój nr 01 (parter) 
Pl. 20 Października 1, 63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy :
- do 30 dni
Komórka odpowiedzialna :
Zespół Drogowy 
Pion Rozwoju i Infrastruktury
pokój nr 32
tel. 61 28 47 129
Tryb odwoławczy : 
Stronie przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Burmistrza Śremu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Wytworzył:
						Paweł Pawelczyk - inspektor 
						(2016-01-21)
					Udostępnił:
						Wartecki Adrian
						(2016-01-22 09:05:46)
					Ostatnio
							zmodyfikował:
						Projs Julia
						(2023-11-22 11:54:02)