Wnioski do projektu budżetu
Wnioski do projektu budżetu
Wymagane dokumenty
Pisemny wniosek z uzasadnieniem
Opłaty
Nie dotyczy
Ulgi
Nie dotyczy
Miejsce złożenia dokumentów
Termin załatwienia sprawy :
Zgodnie z uchwałą Nr 450/XLIX/10 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 24 czerwca 2010 roku w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej
Wnioski i propozycje do projektu budżetu są składane w następujących terminach:
1) wnioski w zakresie realizacji inwestycji – do 31 maja roku poprzedzającego rok budżetowy - wszyscy wnioskodawcy;
2) w zakresie innym niż inwestycyjny - do 10 września roku poprzedzającego rok budżetowy – radni oraz mieszkańcy gminy Śrem.
W terminie do 25 listopada roku poprzedzającego rok budżetowy Wnioskodawcy składający wnioski, o których mowa w punkcie 1 i 2 otrzymają informację o uwzględnieniu bądź nieuwzględnieniu wniosku w projekcie budżetu.
Komórka odpowiedzialna :
Pion Zarządzania Finansami Gminy
Zespół Budżetu i Analiz Ekonomicznych
Tel. 61 28 47 127
Tryb odwoławczy :
Nie dotyczy
Dodatkowe informacje :