Zaświadczenia o pełnieniu funkcji sołtysa
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o pełnieniu funkcji sołtysa - druk do pobrania
2. Dowód osobisty do wglądu,
3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Klauzula informacyjna:
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
Opłaty za zezwolenia, licencje:
Nie dotyczy
Opłata skarbowa:
za wydanie zaświadczenia 17,00 zł
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Śremie
Biuro Obsługi Klienta
Pl. 20 Października 1
63-100 Śrem
tel. 61 28 47 147
fax. 61 28 35 337
Termin załatwienia sprawy:
do 7 dni od dnia wniesienia podania
Komórka odpowiedzialna:
Urząd Miejski w Śremie
Stanowisko Obsługi Sołectw
Pl. 20 Października 1
63-100 Śrem
tel. 61 28 47 148
fax. 61 28 35 337
Tryb odwoławczy:
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie, następuje w drodze postanowienia. Na postanowienie przysługuje prawo wniesienia zażalenia za pośrednictwem Burmistrza Śremu do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.