Wnioski do budżetu gminy

Wymagane dokumenty:

Pisemny wniosek z uzasadnieniem


Opłaty:

Nie dotyczy


Ulgi:

Nie dotyczy


Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Śremie,

Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01 (parter)

Plac 20 Października 1

63 – 100 Śrem

 

 

Termin załatwienia sprawy:

Wnioski i propozycje do projektu budżetu są składane w następujących terminach:

1) wnioski w zakresie realizacji inwestycji – do 31 maja roku poprzedzającego rok budżetowy - wszyscy wnioskodawcy;

2)  w zakresie innym niż inwestycyjny - do 10 września roku poprzedzającego rok budżetowy – radni oraz mieszkańcy gminy Śrem.

Wnioskodawcy składający wnioski, o których mowa w punkcie 1 i 2, otrzymają informację o uwzględnieniu bądź nieuwzględnieniu wniosku w projekcie budżetu w terminie do 25 listopada roku poprzedzającego rok budżetowy.

 


Komórka odpowiedzialna:

Pion Zarządzania Finansami Gminy

Zespół Budżetu i Analiz Ekonomicznych

tel. 61 28 47 128

 

Tryb odwoławczy:

Nie dotyczy

 

Dodatkowe informacje:

Uchwała Nr 485/XLIII/2023 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 23 marca 2023 r. w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej

 

 

Wytworzył:
Karolina Walkowiak
(2024-09-10)
Udostępnił:
Projs Julia
(2024-09-10 13:20:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Projs Julia
(2024-09-10 13:25:44)