Wnioski do budżetu gminy
Wymagane dokumenty:
Pisemny wniosek z uzasadnieniem
Opłaty:
Nie dotyczy
Ulgi:
Nie dotyczy
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Śremie,
Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01 (parter)
Plac 20 Października 1
63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
Wnioski i propozycje do projektu budżetu są składane w następujących terminach:
1) wnioski w zakresie realizacji inwestycji – do 31 maja roku poprzedzającego rok budżetowy - wszyscy wnioskodawcy;
2) w zakresie innym niż inwestycyjny - do 10 września roku poprzedzającego rok budżetowy – radni oraz mieszkańcy gminy Śrem.
Wnioskodawcy składający wnioski, o których mowa w punkcie 1 i 2, otrzymają informację o uwzględnieniu bądź nieuwzględnieniu wniosku w projekcie budżetu w terminie do 25 listopada roku poprzedzającego rok budżetowy.
Komórka odpowiedzialna:
Pion Zarządzania Finansami Gminy
Zespół Budżetu i Analiz Ekonomicznych
tel. 61 28 47 128
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
Dodatkowe informacje: