LIKWIDACJA WYROBÓW BUDOWLANYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
Starosta Śremski informuje o możliwości składania wniosków o wykonanie w roku 2024 usługi usunięcia wyrobów budowlanych zawierających azbest w ramach realizacji kolejnej edycji zadania pn.: Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu śremskiego.
Wnioski należy składać w okresie od dnia 20 czerwca 2024r. do dnia 6 września 2024 r. do Starostwa Powiatowego w Śremie. Planowany termin wykonywania prac związanych z realizacją zadania - do dnia 15 listopada 2024r.
Regulamin realizacji zadania w roku 2024, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku dostępne są na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Śremie.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji udzielonej Powiatowi Śremskiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
|
|
|
|
|
|