Konsultacje społeczne
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o przeprowadzenie konsultacji, który powinien zawierać:
- opis przedmiotu konsultacji społecznych wraz z uzasadnieniem;
- formę przeprowadzenia konsultacji;
- zasięg konsultacji społecznych;
- wskazanie osoby upoważnionej do kontaktu w imieniu mieszkańców gminy Śrem, z podaniem niezbędnych danych teleadresowych;
- listę co najmniej 300 mieszkańców gminy Śrem składających wniosek, zawierającą: imię i nazwisko, adres zamieszkania i podpis każdego z nich.
Opłaty:
Bez opłat.
Ulgi:
Nie stosuje się.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Śremie
Zespół Obsługi Klienta pokój nr 2 (parter)
Pl. 20 Października 1, 63 – 100 Śrem
Komórka odpowiedzialna:
Zespół Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Śremie
tel. 61 28 47 115, 61 28 47 116
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania.
Dodatkowe informacje:
- Konsultacje społeczne mogą polegać na:
- wyrażeniu opinii lub złożeniu uwag
- udzieleniu odpowiedzi na postawione pytania
- wyborze jednego z zaproponowanych rozwiązań
- Konsultacje mogą być przeprowadzone z inicjatywy:
- Burmistrza Śremu
- Rady Miejskiej w Śremie
- przynajmniej 300 mieszkańców gminy Śrem
- Konsultacje społeczne mogą być przeprowadzone w jednej lub kilku formach:
- spotkania z mieszkańcami;
- opinii, propozycji, uwag przekazywanych pisemnie lub drogą elektroniczną;
- ankiet, sondaży elektronicznych;
- wyboru pomiędzy przedstawionymi propozycjami w drodze głosowania
- Do wniosku należy dołączyć klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych - do pobrania
Podstawa prawna:
Wytworzył:
(2019-10-03)
Udostępnił:
Projs Julia
(2019-10-03 14:50:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Projs Julia
(2024-07-31 08:43:41)