Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 71898 - 2011 data 11.04.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miejski w Śremie, pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, fax. 061 2835337.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
- W ogłoszeniu jest: 4.3. W oferowanej cenie należy również uwzględnić wszelkie czynności i koszty wynikające z technologii robót, związane z realizacją zadania, a nie wymienione w specyfikacji w szczególności:
- zorganizowanie placu budowy pod względem BHP i p.poż.,
- wykonanie ewentualnych projektów organizacji ruchu na czas wykonywania robót z uzgodnieniami,
- oznakowanie ruchu na czas realizacji robót,
- ubezpieczenie OC placu budowy,
- uporządkowanie placu budowy po skończonych robotach,
- maksymalnie 24 - godzinny okres między zabezpieczeniem
i przygotowaniem uszkodzenia w nawierzchni lub innego uszkodzenia do naprawy, a jego usunięciem,
- obligatoryjny okres gwarancji na wykonane roboty - 12 miesięcy.
- W ogłoszeniu powinno być: uzupełnia się pkt 4.3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez wprowadzenie dodatkowego zapisu:
- obsługa przepompowni wód opadowych,
- utrzymanie piaskownika przy ul. Nowowiejskiego,
- utrzymanie separatora przy ul. Staszica.
Powyższe należy uwzględnić również w treści Załącznika Nr 1 do Projektu umowy - Zakres rzeczowy umowy.
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: uzupełnia pkt 4.3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez wprowadzenie dodatkowego zapisu:
- obsługa przepompowni wód opadowych,
- utrzymanie piaskownika przy ul. Nowowiejskiego,
- utrzymanie separatora przy ul. Staszica.
Powyższe należy uwzględnić również w treści Załącznika Nr 1 do Projektu umowy - Zakres rzeczowy umowy..