Śrem: Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Śremie
Numer ogłoszenia: 86629 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Śremie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 4.1. Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Śremie, a w szczególności: a) przygotowanie miejsca na kwatery wg planu zagospodarowania cmentarza; b) wskazanie miejsca pod groby ziemne i grobowce; c) bieżące naprawy i konserwacja w domu przedpogrzebowym, w tym: przegląd, konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej, sprzętu i wyposażenia domu przedpogrzebowego, urządzeń sanitarnych oraz bieżące sprzątanie, mycie okien, drzwi itp.; d) udostępnianie i przygotowanie kaplicy do uroczystości pogrzebowych; e) konserwacja i bieżące naprawy obiektów i elementów wyposażenia cmentarza, utrzymanie porządku w pomieszczeniach gospodarczych znajdujących się na terenie cmentarza; f) bieżące utrzymanie czystości na terenie cmentarza tj. zamiatanie alejek i ich odśnieżanie w okresie zimowym, w przypadku alejek i ścieżek nieutwardzonych - wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi, usuwanie zarastania brzegów nawierzchni w przypadku braku obrzeży trawnikowych, odchwaszczanie nawierzchni, wyrównywanie, poziomowanie i wymiana uszkodzonych obrzeży trawnikowych, krawężników; g) utrzymanie czystości i porządku wokół domu przedpogrzebowego, w tym zamiatanie, odśnieżanie; h) bieżące utrzymanie czystości terenu przyległego do cmentarza tj. parking (odśnieżanie, usuwanie śmieci); i) utrzymanie w porządku i czystości pasa zieleni pomiędzy płotem a parkingiem tj. sprzątanie śmieci, koszenie (wysokość trawy do 10 cm); j) wykonywanie prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni tj. pielenie alei i kwater, przycinanie żywopłotów, drzew i krzewów, odchwaszczanie kwietników oraz skupin drzew i krzewów, wysiew traw, koszenie (wysokość trawy do 10 cm) i grabienie trawników, wygrabianie i zamiatanie liści, pielęgnacja róż, wykonywanie oprysków; k) przeprowadzanie wycinki drzew i krzewów oraz usuwanie wiatrołomów z terenu cmentarza; l) zapewnienie dostatecznej ilości kontenerów na śmieci, utrzymanie porządku wokół nich oraz bieżące usuwanie śmieci i wywóz ich na wysypisko śmieci; m) utrzymanie i pielęgnacja grobów podopiecznych Państwowego Domu Pomocy Społecznej oraz Pomnika Poległych w Walkach o Wyzwolenie Ziemi Śremskiej tj. porządkowanie, odchwaszczanie, grabienie, dekorowanie w okresie świąt (15 sierpień - Wniebowzięcia NMP, 1 listopad - Wszystkich Świętych, 23 styczeń - Wyzwolenie Ziemi Śremskiej) zniczami i wiązankami; n) bieżące naprawy i konserwacja opłotowania - przynajmniej 1 raz, w okresie trwania umowy opłotowanie od strony ulicy Malczewskiego należy pomalować w istniejącej kolorystyce; o) konserwacja wyjść piezometrów oraz okresowe przeprowadzanie pomiarów głębokości zalegania wód; p) zabezpieczenie ciągłej dostawy wody i regulowanie zobowiązań za jej dostawę; q) regulowanie zobowiązań za energię, wywóz śmieci i innych obowiązkowych opłat związanych z funkcjonowaniem cmentarza; r) utrzymanie i konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w tym studzienek i innych punktów czerpania wody - zapewnienie możliwości korzystania z tych punktów; s) przegląd i konserwacja sprzętu gaśniczego; t) bieżące utrzymanie i konserwacja czystości szaletów znajdujących się na terenie cmentarza oraz bieżące naprawy urządzeń sanitarnych; u) sprzątanie, dezynfekcja i utrzymanie właściwej temperatury w chłodni i kaplicy cmentarnej (zarządca zapewni stałe działanie chłodni); v) prowadzenie książki obiektu budowlanego (dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu); w) monitorowanie obiektu w okresie, gdy będzie on nieczynny obejmuje przegląd całej nieruchomości pod względem dewastacji i naruszenia posiadania; x) sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem regulaminu cmentarza przyjętego Uchwałą Nr 159/XV/99 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 26 października 1999 r. w sprawie regulaminu Cmentarza Komunalnego w Śremie - Załącznik nr 6; y) prowadzenie pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej tj. księga osób pochowanych, księga grobów, księgi cmentarne, oraz ewidencjonowanie cmentarza za pomocą programu komputerowego - Zarządca zapewnia odpowiedni sprzęt komputerowy, natomiast Zamawiający zapewni odpowiedni program; z) terminowy pobór opłat za miejsca pod groby ziemne i grobowce oraz za budowę nagrobka na Cmentarzu Komunalnym zgodnie z obowiązującą Uchwałą. W sytuacji gdy brak jest kolejnych opłat przez okres dłuższy niż 1 rok zarządca przygotowuje miejsce do ponownego chowania; aa) pobieranie opłat za usługi cmentarne świadczone na Cmentarzu Komunalnym w Śremie zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Burmistrza. Kompletna dokumentacja przedmiotowego zadania dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wysokości opłat za usługi cmentarne świadczone na Cmentarzu Komunalnym w Śremie przyjęte Zarządzeniem Nr 320/08 Burmistrza Śremu z dnia 17 stycznia 2008 r. (Załącznik nr 5), oraz wysokości opłat za miejsca pod groby ziemne i grobowce oraz za budowę nagrobka na Cmentarzu Komunalnym w Śremie przyjęte Uchwałą Nr 408/137/2000 Zarządu Miejskiego w Śremie z dnia 29 grudnia 2000 r. (Załącznik nr 4) w czasie trwania umowy. Opłaty z pkt x i y pobierane będą na podstawie kwitariuszy wydanych przez Urząd Miejski w Śremie. Stanowić one będą dochód Gminy i w całości przekazywane będą na konto Urzędu Miejskiego w Śremie do dnia 5 każdego miesiąca SBL Śrem 29 1610 1188 0013 0521 2000 0004 W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy należnymi opłatami, a dokonanymi przez Zarządcę faktycznymi wpłatami, Zarządca będzie miał obowiązek pokrycia tej różnicy na wezwanie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.71.11.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 24 marca 2011 r. do godziny 900 w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Urzędu Miejskiego w Śremie: SBL Śrem 29 1610 1188 0013 0521 2000 0004

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.srem.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski Pl. 20 Października 1 63-100 Śrem, pok. nr 2 (Zespół Obsługi Klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie